Jag stödjer!

Det är ju oktober månad nu, och som alla vet är det rosa bandet månad! Jag personligen tycker att man ska stödja forskningen året runt dock. Jag stödjer genom att skänka pengar och varje år köper jag en ny liten pin att ha på jackan och de senare åren har jag köpt olika produkter i affärerna som skänker en del till bröstcancerfonden.
Det finns en hel del olika saker man kan köpa, bl.a. det här:

Rosa Apoliva Bomullsrondeller (Apoteket), 19 kr/2 kr BCF
Rosa Försvarets Hudsalva (Apoteket) 19 kr/2 kr till BCF
Champion Sportflaskor/SportBH/Linnen/Byxor (Stadium/Ellos) 20% går till BCF
MaxFactor False Lash Effect Pink Limited Edition 10 kr till BCF
Lambi Rosabandet Toapapper 6-pack 27 kr till BCF
Lambi Rosabandet Näsdukar 6*10 pack 14 kr till BCF
Rosabandet Innetoffla (Scorett) 99 kr/30 kr till BCF


Det finns såå mycket mer än detta! Ni kan alla hjälpa till! Vi måste få bort den jävla sjukdomen.

Hela denna månaden kommer jag att ha min "jag stödjer" bild, för att göra andra uppmärksamma på att det är viktigt att skänka pengar, även om det bara handlar om 1 krona! Klicka på bilden här nedanför och skänk pengar du med!



Kommentarer
Amanda

På Nelly finns skorna :) Sjukt snygga, eller hur?

2010-10-05 @ 12:14:34
URL: http://amandalindkvist.blogg.se/
Anonym

Jag ska köpa rosa bandet. =)

2010-10-06 @ 17:57:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0