Yesterday and Today

Igår träffade jag min syster och min systerdotter. Meningen var att de skulle lämna över min bil så att jag kunde köra till min pappa som fyllde år, men det slutade med att dem följde med också (vi har inte samma pappa för dem som undrar). Så, hem till min farbror där pappa höll till for vi, och eftersom att de hade festat lite dagen innan så blev det att jag och syster tog vars en bil och körde hem pappa. Väl där satt vi och pratade lite och jag installerade skype på hans dator så vi kan skypa när jag är i London :) Senare körde jag, Kim & Tindra hemåt, svängde inom Värnhem och köpte med oss Sushi hem som vi åt framför tv:n. Kvällen slutade med att jag passade Tindra medan min syster drog ut och svirade lite. Jag och Tindra somnade hand i hand redan vid 21.30 tiden, snacka om att jag var trött! Imorse vid 8 vaknade skrutten, så jag satte igång Oliver och gänget som hon kunde se på medan Kim skulle vakna till och sedan åkte jag hem. Idag har jag varit och växlat in pengarna som jag fick igår av farbror Robert och pappi ♥ sen har jag varit en sväng och hälsat på farmor och farfar, tänkte köra och växla in pengarna jag fick av dem idag också ♥ men forex hade stängt, så det får bli imorgon! Svängde inom Maxi och köpte ny make-up remover, en ny bok att läsa på flyget (Ego woman) och en söt mössa. Nu har jag slängt mig i sängen och ska bara glo på TV tills mamma kommer hem med pizza till mig, aaaaaarh mums!

Vi hör sen igen :)



mysig nyvaken cam-bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0