Bloglovin

Detta är ett inlägg riktat till alla er som gillar min blogg. Följ mig gärna via bloglovin! Där håller ni lättare koll på när jag uppdaterat min blogg, istället för att behöva klicka in här flera gånger om dagen för att kolla. Jag uppskattar ifall ni går med, men jag vill bara att ni ska gå med för att ni gillar bloggen, inte för att ni vill att jag ska följa er också. Jag följer bloggar på bloglovin som jag gillar och läser varje dag.  Jag tål inte kommentarer som "ska vi följa varandra på bloglovin, jag följer dig om du följer mig osv". Det är fel att följa bloggar av den orsaken!
Så, gillar ni bloggen så får ni väldigt gärna följa mig. För att göra det, klicka på bilden här nere.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0