DAGS FÖR KVAL!

Nu är det dags för kval i Idol, enligt mig, den tråkigaste delen. Jag tycker det är så stelt och tråkigt när de inte står på den riktiga scenen och sjunger, men detta moment måste ju såklart vara med så vi kan välja ut höstens idoler.

Ikväll får man även se resultatet av vem som vann av Madeleine och Jamilla. Jag har självklart röstat och min röst föll på Madeleine! Jag tycker att hon förtjänar att vinna eftersom hon tagit idol på allvar + att hon alltid är så söt och glad och aldrig har gjort ett dåligt framträdande, till skillnad från Jamilla. Hon får växa upp lite och söka igen om något år!

Vem har ni röstat på? :)

 

Update: YAY! Madeleine är med! Se till att rösta vidare henne ikväll!
Det kan bli svårt när Linda är med (favorit bland mååånga), men jag hoppas verkligen på henne!

GLÖM INTE TÄVLINGEN! KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DEN!



Kommentarer
Johanna Jojjo Berglund

Fin blogg :)

2010-09-27 @ 20:16:38
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0