gles uppdatering

Det blir så när man har fullt upp, man är ju ingen etablerad välbetald bloggerska som väljer att lägga den lilla tiden man har över emellan alla planer, på att uppdatera bloggen. Inte jag iallafall, inte just nu!

Vad har jag för roligt att dela med mig då..
Jag har fått hem mina skor från Nelly! Alltid något, behöll de fina pumpsen men skickade tillbaka kängorna. Jag hittade ett par mycket finare på Nilsons, som dock kostar 200 kronor mer, men som kommer användas så flitigt så fram tills snön kommer.

På onsdag är det lön och då är det dags att handla hem massa grejs, bl.a. måste jag åka och handla nya hörlurar som jag kan ha på jobb när jag spelar, cd väska/väskor, present till mami som fyller år nästa fredag och lite annat smått och gott. Hittade väääärldens snyggaste armband på Indiska som jag bara måste ha. 149 riksdaler går det på, men lätt värt, så jävla snyggt är det.

Nu bjuder jag på ett par härliga låtar tills vi hörs nästa gång! Au Revoir












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0