I remember what you once said

Idag har varit en händelserik dag på många sätt. Jag mötte upp My i stan, efter att inte ha setts eller umgåtts på flera månader! Skandal, vi satt ju nästan ihop i flera år. Jag & min Myra. Iallafall, så åkte vi till Ikea, hon handlade massa inredningssaker till hennes och Kaspers lägenhet. Vi käkade även lunch/middag där (billig jäkla god mat ju!). Efter Ikea tog My bussen hem och jag gick hem till Milla där jag sitter nu! Min arbetsledare på jobb nummer 1 ringde och frågade om jag ville ha ett vikariat i 3 dagar och visst vill jag det! Ca. 30 minuter senare ringer min chef från jobb nummer 2 och berättade om mitt schema lite grann så nu har jag städ i 3 dagar och sen DJ i 3 dagar. Cashen rullar in.. Woh!

Har verkligen inget emot att jobba så mycket som möjligt, bara jag kan vara ledig när det händer roliga grejer, som nästa helg (tror jag det är? My?), då är det pre-opening på nya klubben Kräm. My har fått biljetter dit så det blir till att festa till det med henne och några andra :) Sen får jag inte glömma bort helgen i stugan som snart börjar närma sig, kommer bli så roligt!

Nej nu ska jag snart dra mig hemåt, börjar 05.30 imorgon så blir till att lägga sig tiiiidigt ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0