tjock i halsen, svårt att andas

vad fan händer med min kropp egentligen? de senaste nätterna har jag vaknat upp alldeles anfådd, precis som att jag har glömt bort att andas medan jag sover. nu sitter jag här, tjock i halsen, svårt att andas och ska upp och jobba om 3½ timme - jävligt kul! Jag blir så trött på mig själv och min kropp, nu får det snart vara nog! Ska ringa min läkare imorgon och se vad det kan vara, sjukt jobbigt. Tills dess hoppas jag att jag lyckas somna, måste få sova lite.




Kommentarer
natha

"Jag heter Sabrina (ja, som tonårshäxan)" haahahha jävla sabbeeee!

2010-09-17 @ 06:07:25
URL: http://nathaliecadima.blogg.se/
Pace

2010-09-17 @ 09:32:08
Pace

Jag tycker det är helt fantastiskt roligt att du hinner läsa Pacemakers samtidigt som du "skrapar vax" på en nattklubb! Förmodligen är det de roligaste jag hört på länge. Vilket betyg ger du vår Musiclover - Bruket då?



Mvh.



Pace.

2010-09-17 @ 09:34:28
URL: http://pacemakers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0