Ni är roliga!

Så fort man tar bloggpaus så kommenteras det som satan, men när man börjar blogga igen så är det knäpptyst! Wierdos :)

Iallafall, idag är det stekande sol som vanligt, jag och Hannah har klätt ut oss till påskkärringar, något som man tydligen inte gör i detta land! Vi har även gjort små blomsterkransar! Det är mysigt att spendera tid med barnen "när man inte måste". Jag menar, jag är ju ledig, men jag tycker om att hänga med dem ändå ibland! Idag får vi gäster som ska stanna över natten och imorgon ska vi ha en stooor påsklunch med egg hount för barnen! Kan bli riktigt kul!

Vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske åker jag till S, annars så stannar jag hemma och umgås med familjen om inget annat rolig uppenbarar sig! Orkar inte festa när det är så varmt ute, är ju svintrött om kvällarna!



Love
- S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0