sjuk

Inatt, ett par timmar efter att jag uppdaterade bloggen, vaknade jag av att det smakade kräk i min hals. Jag glömde dock bort detta snabbt då jag även insåg att jag var akut kissnödig. Medan jag satt på toaletten och uträttade mitt behov så kom det, jag spydde ner hela handfatet framför mig, golvet osv. Snabbade mig som fasen med att kissa klart och så fort jag spolat så fick jag slänga mig ner även där och kräkas ett par gånger.. Helt sinnessjukt. Idag har jag inte mått illa eller kräkt, bara haft ont i halsen och örat, så på måndag blir det till att besöka farbror doktorn.. Jag hoppas att ni förstår varför jag inte har haft tid eller ork till att blogga idag, kommer tillbaka igen när jag mår bättre. Nu ska jag gå och lägga mig, 20.51 en lördagskväll. Illa.


Kommentarer
Frida

Hoppas du mår bättre nu! Kram

2011-05-01 @ 08:49:30
Lina

krya på dig :)

2011-05-01 @ 10:08:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0