Svar på en läsarfråga!

Postat av: Frida

Hej Sabrina! Jag ska åka till London på måndag och åker hem på påskaftonkväll.. Jag undrar om du vet om det händer något speciellt som man inte får missa i och med att det är påsk och så :) Kram

Svar: Hej Frida! Vad roligt att du ska åka till denna underbara stad :) Jag tror inte att det händer något särskilt speciellt under påskhelgen här, dock är jag inte 100 % säker på detta. Dock vill jag bara ge en varning att delar av London kan vara avspärrat nu, jag vet att halva Green Park är det, pga bröllopet som äger rum veckan efter att du är här! Hoppas att du har en trevlig vistelse i övrigt :) Kram!



Kommentarer
Amanda

Älskar din blogg!:) håller själv på att färdiställa mina annsökningar för att åka till london som au pair. Hur gjorde du när du hitta din familj? :)

2011-04-17 @ 19:34:10
Anna

Hej! jag ska åka till london v.17 och kommer alltså vara där under bröllopet och undrar bara om det är något speciellt som händer under veckan eller om det är något man ska tänka på :D

2011-04-19 @ 18:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0