Vilken härlig dag!

Ja, dagen har spenderats ute till största del! Efter min solning åkte jag ner till floden för att träffa Fabiano, min italienska lilla babyboy (ja, min babyboy, han är typ 4 år yngre än mig och alltså bara en vän haha). Vi satt i solen och njöt, drack lite öl och snackade massor. Runt 19.00 tiden blev han hungrig så då gick vi till den italienska restaurangen Al Forna, där vår vän Pepe jobbar. Uff vad god mat vi åt, vi började med vars en tallrik med mozarella/tomat/basilika och sedan åt han någon biff med potatis och grejs medan jag åt en äkta italiano lasagna! Fy vad god den var! Vi delade en flaska rött också, eller Fabiano drack den snarare helt själv, jag drack ett halvt glas, resten var hans! Han bokstavligen vinglade ut ur restaurangen efteråt haha. Vi gick sedan ner till floden igen och pratade med svanarna innan vi åkte hem :) Nu ska jag alldeles strax släcka datorn och sova, sova, sova. Ska sova riktigt länge och bra för igårnatt fick jag bara sovit 4 timmar. Kom hem till Francesca runt 03.00 eftersom att hon var sen inifrån London och sedan klev vi upp klockan 07.00 då det var dags för mig att köra henne till flygplatsen.. Puih!

Vi hörs igen imorgon finingar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0