Gud tar tillbaka de finaste

Forst tog han hem min fina svager Daniel, sedan tog han min fina van Malin och nu ar det min fina farfar som han snart kommer att dra upp i himlen. Min fina farfar som varit sjuk i sa manga manga ar.. Haller pa att forsoka boka biljetter hem till Sverige snarast sa jag kan halsa pa honom innan det ar forsent.. Pappa skickade ett mail att han inte har langt kvar. Sa orattvist! Daniel fick bara bli 29 ar gammal, Malin fick bara bli 21.. alldeles for tidigt. 2 sjukdomar som tog ifran oss alldeles for viktiga och unika manniskor. Farfar har fatt leva ett langt och fint liv, upplevt mycket har i varlden, rest runt och sett nya platser tillsammans med farmor, alltid haft ett leende pa lapparna fast han haft ont. Lilla farfar som alltid holl pa att snubbla eftersom att hjarnan var fortare an benen :) Vi fick alltid saga till honom att inte ga sa fort att han slog sig! Jag kommer verkligen att sakna dig farfar, varldens basta farfar ar du!! Du och farmor har alltid funnits dar for mig i vatt och torrt och ni har alltid uppmuntrat mig till att se varlden och folja mina drommar. Jag hoppas du ar stolt over mig, for jag ar stolt over dig, att ha dig som min farfar <3 Jag ar glad att du fick bli sahar gammal, aven om du lidit de senaste 10 aren.. Fina farfar, jag alskar dig.






Kommentarer
Kim Lindsjö

Nä va tråkigt :*( va ledsen jag blir......

finns här för dig älskade syster <3

2011-08-15 @ 00:26:08
Helen

Usch vad tråkigt, håller mina tummar att du hinner hem till din goa Farfar. Tänker på dig Kramis

2011-08-15 @ 10:12:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0