besök

Vi har besök här i huset av min värdmammas syster Katie och hennes familj! Sally & Katie drog nyss iväg till frisören efter att jag & Sally beslutat att Katie ska klippa lugg och bob! Hon var ett nervrak när de gick, men jag tror hon kommer se jättefin ut i det. Nu sitter jag, Hannah, Sam, Katies man James och deras lilla son Oliver och leker i TV-rummet. Kolla hur jävla söt Oliver är, världens sötaste bebis! Han ska jag babysitta åt en hel dag i Maj + ett par dagar i veckan i sommar medan Katie jobbar :)





Kommentarer
Mina

Hej Sabrina!

Det är så att jag ska vara au pair i London i sommar och letar nu (lite för tidigt) efter en liten bebis jag kan ta hand om, älskar smååå barn ;) O när jag såg denna sötnosen kunde jag inte låta bli o skriva och fråga dig ifall du tror/vet ifall föräldrarna kommer vilja ha en au pair senare när/om mamman börjar jobba eller så :)

kram

2011-02-06 @ 02:48:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0