Byta bloggportal?

Jag funderar på att byta bloggportal, men jag vet inte vilken jag borde välja isåfall? Behöver er hjälp nu att klicka i omröstningen här nedan (vänta 2 sek så kommer den..). Tar ett beslut under dagen imorgon. Nu ska jag kolla vidare på planet earth, är helt fast! Det är fantastiskt att se vilka miljöer och liv som finns på samma planet som den jag vandrar på. Galet och magiskt! Alla borde se denna serien!

 

 

 

 

 

Omröstningen Vilken bloggportal ska man ha? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!



Kommentarer
tovis

byt inte!!! Din blogg e ju såååå söööööt :)

2011-02-01 @ 20:45:59
URL: http://mesolga.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0