Dublin 2011 dag 2

Fredag, dag


Grym frukost på vårt Hostel


Tova utanför vårt Hostel


Vi hittade Forever 21! :)


Vårt rum som vi delade med en tjej från Ungern, en från Sydkorea och en från Australien.
Den ena konstigare än den andra..


Utsikten från vårt rum


Dublin Castle (liten del av det)


Saint Patricks Katedral


Tovis framför en av alla kyrkor vi passerade!


Vår middag bestod av bröd med philadelpia ost (vitlök såklart) och vars en pepsi!


Vi förfestade med lite folk nere i Lobbyn. Här ser ni några av de coola väggmålningarna de hade!


Sen var det party!


Söt kille


hahaha, jag liknar en tumme


Dublin by night



Kommentarer
Therese

Jag var så sur på mig själv när jag upptäckte att forever 21 fanns i Dublin och att jag missade affären! Kan du inte visa vad du köpte också? :)

2011-02-21 @ 22:21:01
Sanna

Gud vad häftig inredning på Forever 21! Ska garanterat gå dit när jag åker till Dublin i juni =)

2011-02-23 @ 08:42:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0