dygnet runt

Då var även denna tisdagen avklarad. Dagen har gått fort och smärtsamt förbi! Jag har precis tryckt i mig två knäckebröd med ägg och kaviar (hur gott??) och nu "passar" jag barnen för mina värdföräldrar ska iväg och storhandla haha. Japp, nu, klockan 21.00! Ingen ovanligt i det här landet, där man ofta handlar på Tesco eller Asda på nätterna om man inte vill trängas med allt annat folk (jag själv föredrar asda)! Jag minns när jag bodde i USA och jag var med Petra hos henne, sjukt uttråkade. Vi beslutade oss då för att köra till Wal-Mart och shoppa, 01.00 på natten haha.

Aja, imorgon har jag bara hand om Hannah hela dagen eftersom att Sam är på sin aktivitet + att han sedan ska hem till en kompis och sova över där. Jag och Hannah ska baka chokladbollar på dagen och på eftermiddagen ska vi gå på bio och se Tangled i 3D (Trassel). Kommer nog bli en mysig dag tillsammans med min lilla loppa!




Kommentarer
Sanna

Hej hej =) Du har en väldigt bra blogg som jag har börjat följa!



Har en (dum?) fråga: jag är egentligen väldigt bra på engelska, men det finns situationer då jag inte har tänkt på vad man 'ska' säga. Dvs. När man ska beställa på restaurang, säger man bara "I would like..bla bla bla"? och när servitören kommer med maten och frågar "Chicken bla bla bla" vad säger jag för att visa att det är jag som ska ha den? "Yes please"? eller vad säger man? =)

2011-02-23 @ 08:54:54
Anonym

Coolt att handla mitt i natten!

2011-02-25 @ 16:22:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0