fullt upp hela dagen

Hej på er!
Denna dagen har gått undan vill jag lova! Jag klev upp vid halv 9 tiden, gick ner till Sally och Hannah. Sally jobbade hemifrån idag och ska även göra det imorgon. Jag drog in till Kingston för att köpa en baddräkt men hittade ingen i min storlek. Sprang snabbt in och köpte presenter åt lilla Nelly också eftersom det är hennes födelsedag idag! Nelly är Tovas värdbarn :) Tovas värdmamma frågade oss häromdagen om vi ville agera "childcare" på hennes kalas, vilket innebär att vi skulle ha hand om lekar osv. Visst ville vi det, fick ju 20 pund var för besväret. Åkte dit vid 2 tiden och kalaset började 3. 2 timmar och 20 pund senare så åkte jag till Wimbledon för att träffa Saskia och hennes pojkvän som är och hälsar på från Tyskland. Tova mötte upp oss också efter en stund och sedan gick vi (jag och Tova) till Sia Bar medan turturduvorna käkade middag. Efter någon timme var det dags för mig att åka hem och kolla på senaste avsnittet av How I met your mother, som jag missade för att mitt tåg var försenat. Bögtåg.

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och glo på tv tills jag somnar. Hoppas att ni hade en riktigt bra och solig dag (här hade vi 12+ och strålande sol).


Födelsedagsbarnet (utklädd till katt dagen till ära haha) och Tova!


Godis överallt efter att de lyckades dra sönder Piñatan



Min goda drink på Sia!


Och lite cupcakes :)




Kommentarer
Anonym

Mysiga bilder (missförstå mig inte) =)

2011-02-25 @ 18:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0