inget blev som det skulle

Det blev ingen lunch i Kingston idag, istället träffades vi i Wimbledon, jag, Tova & Saskia! Käkade på Subway, kikade sedan i affärer. Efteråt tog jag och Tova tåget in till centrala London för lite walking. Hoppade av på Waterloo och GICK sedan ända till Oxford Street. På vägen utforskade vi ställen vi aldrig sett förut, bl.a. China Town, där det var dekorerat för det kinesiska nyåret som firas just nu. Mysig stadsdel! Vi hittade även Covent Garden, Jubilee Market, SCANDINAVIAN KITCHEN osv. 3-4 timmar spenderade vi inne i centrala London innan vi begav oss hem.

Jag skulle egentligen ut och svira ikväll men blev erbjuden att babysitta av samma familj jag babysatt för förra helgen och jag behöver ju så mycket pengar jag kan få inför Dublin så jag tackade ja! Dock kom dem hem vid 22.30 redan så just nu ligger jag i min säng och kommer alldeles strax att slockna!

Bjuder på 3 bilder från idag, resten får ni se när Tova får sina fingrar ur röven och skickar dem till mig! PUUUSS!




väldigt blåsigt väder idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0