irriterad

(Förlåt Tovis). Just nu är jag så jävla irriterad. Tovas värdmamma hade sagt att hon kunde köra oss till flygplatsen idag, skitbra tänkte vi och jag hade planerat med min värdmamma att hon skulle vara hemma vid 7 så hon kunde skjutsa mig hem till Tova. Vad händer nu då? Jo jag hämtar ungarna från skolan, kommer hem och ser att jag har 22 missade samtal från Tova (hahahah). Tydligen så kunde hennes värdmamma inte köra oss ändå pga nån dum anledning, detta är inte första gången hon gör så, sist var det när hon skulle skjutsa Tova till flygplatsen för att hämta upp hennes pappa, slutade med att jag skjutsade henne istället. Årh vad irriterad jag är. Nu får vi ta tåget dit som tar ca 1 timme och kostar 10 pund, dessutom måste min värdmamma lämna sitt jobb tidigare för att komma hem eftersom att jag måste gå tidigare + att jag måste få alla mina pengar av henne. Aah, bra start på resan! Kan ju bara bli bättre from now on. Vi ska dricka på tåget ändåså, så jag betvivlar det inte alls :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0