Läsarfråga

Postat av: Evelina

Hej! :D En lite random fråga bara: hur fick du ihop dina 200 timmar (minimum) barnerfarenhet innan du drog till usa, och behöver man något speciellt antal sådana timmar om man far till England privat?

 

Hej!
Jag har varit barnvakt i många år och har dessutom en systerdotter som jag hade som barnerfarenhet. Det är inte svårt att få ihop till 200 timmar, men om du inte lyckas kan du ju be någon vän till familjen att ljuga och va din referens haha, vet många som gjorde så.. När du reser privat måste du inte ha barnerfarenhet alls, men det är från familj till familj, vissa kräver massa barnerfarenhet, vissa kräver inget alls! Det är alltid bra att ha någon sorts erfarenhet då, då de flesta kollar ditt CV/Personliga brev!

 

 



Kommentarer
FRIDA

mysig blogg du har :)

2011-02-03 @ 10:05:35
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Evelina

tack för svaret, jag har sagt det förut men nu säger jag det igen : jättebra blogg!!! :)

2011-02-03 @ 14:42:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0