(not so) wii

Okej, idag var första dagen på ett bra tag som jag lät ungarna spela Wii. Jag har tagit upp spelet i mitt rum (hehe) så de slog sig ner i min säng och började spela. Jag fixade snacks åt dem och tyckte det var rätt skönt att ha dem sysselsatta. Jag gick ner och började förbereda med maten när jag hör hur dem börjar skrika och böka där uppe. Jag går upp och hittar dem båda gråtandes och skrikandes i mun på varandra. Varför kan ungarna inte lära sig att samarbeta när dem spelar wii? Jag skickade in ungarna på vars ett rum för att lugna ner sig, stängde av Wiit och gick ner och hämtade Sams läxor. Nu sitter han i sitt rum och gör läxor medans Hannah sitter i sin säng och läser en bok. Här styr man med järnhand! Haha






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0