födelsedagspresenter

Detta fick jag av mina fina idag.


En röd canada-goose jacka + fina rosor med glitter på av storasyster



fina och tuffa smycken av Jasmine



En skönhetsbibel av My som faktiskt innehåller en massa bra tips och råd
om allt från rengöring av huden, till frisyrer, smink och vaxning (aj!).



Tack så hemskt mycket mina kära vänner (och storasyster såklart), ni är bäst! Imorgon ska jag köra till Trelleborg för att träffa far min och få julklapp + present, har inte träffat honom ännu och om 3 dagar åker jag tillbaka till London. Illa!



Kommentarer
rosmarie

Fina presenter

- Ha en fin måndag! (:

2011-01-03 @ 11:03:06
URL: http://khangkhengs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0