fredag

Hejsan svejsan!

Sitter just nu och kollar på How I met your mother, åt nyss frukost och ska strax in i duschen! Klockan 11 ska jag träffa Vicky & Gisela för att shoppa lite i Kingston :) Jag måste hitta en dvd film inför skattjakten ikväll, köper nån billig bara, måste även handla nagellack och en scarf till imorgon! Får se ifall jag hittar något annat roligt med hihi!

Ikväll är jag som sagt barnvakt och vi ska ha skattjakt, som börjar klockan 6! Ungarna är vääääldigt excited, Hannah har tjatat om detta sedan i måndags! Imorgon är en ännu roligare dag, då är det ÄNTLIGEN dags för min och Tovas födelsedagsfest!!!! Åh det ska bli sååå roligt! Jag hoppas verkligen att min sminkning blir bra så jag liknar the mad hatter på riktigt! Kommer iaf gå runt alldeles vit i ansiktet hela kvällen hahaha.


(Jag kommer inte att ha såna ögonbryn!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0