how I met your mother

Somnade väldigt sent inatt, så det var inte kul att dra sig upp imorse. Väckte Sammie som vanligt men struntade i att väcka Hannah. Anledningen är att hon ändå bara skriker på mig + att min värdmamma alltid går in till henne på morgonen ändå och jag orkade verkligen inte med skrik imorse. Som resultat av detta hade vi en mycket trevlig morgon, Hannah var på bra humör förutom att hon och Sam bråkade vid frukostbordet (som vanligt haha). Aja, nu är jag klar med allt jag ska göra, förutom att åka till banken men det fixar jag senare eller en annan dag, ingen brådska.. Har käkat frukost som idag fick bli omelett med champinjoner och paprika. Nu ska jag lägga mig i min säng och glo på det nya avsnittet av How I met your mother, lär väl somna med så jag har redan ställt alarm haha. Efter det ska jag iallafall ta massa kort här i huset så ni får se hur jag bor! Låter det bra?


pyss


Kommentarer
Emma

Låter underbart :)

2011-01-12 @ 11:00:48
URL: http://iemmap.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0