I try counting sheep, but there's one I always miss

Jag kan fanimej inte somna.. har legat och vridit och vänt på mig i säkert 2 timmar. Jobbigt läge att jag ska ha Hannah hela dagen imorgon, eftersom att hon inte börjar skolan förrän på tisdag! Sam går i skolan dock, så det blir bara jag och Hannisen. Puh, måste försöka sova igen, så jag inte är alldeles för trött imorgon. Wish me good luck!


Tills vidare så kan ni gissa vad jag ska klä ut mig på när jag och Tova har födelsedagsfest den 22:a Januari! (Vi ska ha en maskeradfest där temat är TV/Film) Vad tror ni det är? (Har inte bestämt mig för vilken av dem ännu... troligtvis blir det nummer 1)

eller..

 

Gaaanska lätt att gissa, eller hur? :) Rätt svar på båda får.. en länk haha!



Kommentarer
Katta

Hahaha mimmi pigg eller han jag vet inte vad det är med den rödhåriga johnny depp från alice i underlandet... ;)

2011-01-10 @ 09:37:38
URL: http://kattasfett.blogg.se/
tovis

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie jag vill ha en FETLÄNK!!!! Första är mimmi pigg, andra är hattmakaren i alice i underlivet :D

2011-01-10 @ 10:23:52
URL: http://mesolga.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0