it's friday, I'm in love

Godmorgon på er!

Gissa vad? Jag var precis i affären och kollade hur det gick med min mobil, de har inte stulit den! Jag fick ett kvitto idag som jag visar upp på tisdag när den är färdig :) Glad tjej! Om 45 minuter ska jag in till Kingston med Vicky, hon har en intervju på Monsoon och jag ska kolla lite i affärer.. Men inte shoppa! Detta kommer bli svårt.. Vi lär väl gå och käka lunch också och efter det åker jag hem! Denna helgen är tråkig, bara jobb och jobb, men cashen rullar in, som jag lär behöva i Dublin! Vicky berättade nämligen att de har en affär där som motsvarar Primark, som heter Pennys.. Wie!

Jag idag (klicka på länken)




Kommentarer
Therese

Pennys är samma kedja som primark så det är i stort sätt samma saker men verkligen värt ett besök! Tänkte rekomendera en affär som heter dunnes också den är lite lik primark i priserna. De kan ha lite tantiga kläder men man kan också hitta bra grejjer där! Dublin är jättemysigt hoppas ni har kul :)

2011-01-29 @ 11:58:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0