just a normal tuesday (not!)

Okej.. Denna dagen har varit intressant, på ett positivt sätt! Det började med att Vicky ringde mig när jag var påväg hem med pojkarna från skolan (Vicky är Sams au pair, inte min Sam då såklart men det fattade ni nog..) och hon frågade ifall det var okej om han följde med oss hem en stund för att leka lite med mina ungar, javisst sa jag! Jag har ju Wii:t uppe i mitt rum så det satt tre glada ungar i min säng och spelade i 2 timmar i eftermiddags. Resultat=En massa chipssmulor i min säng!

Vid 7 slutade jag och vid 8 befann jag mig hemma hos Vicky. Vi + Gisela drog sedan till Alberts (as usual) för lite te och snack, dock körde Gisela på Gin&Tonic som vanligt haha. Jag körde nyss hem Gisela och sen hem, kände att klockan började bli lite väl mycket, ska ju jobba imorgon! Köpte med min mini vegetarian springrolls från nån random kinesrestaurang som jag sitter och äter nu, såååå goda!

Har även fixat mad tights + en locktång inför lördag, yaay! Längtar galet micket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0