just kommit hem

Passade barnen i tio timmar idag, TIO!!! Helt galet, men ändå roligt! Förutom att spela Wii så låg dem i min säng och kollade på Förtrollad medan de åt popcorn med socker (så jävla äckligt), spelade monopol med mig och tillslut så körde vi och hämtade hit Tova som hade med sig massa godis till dem från Sverige! Efter ett tag så drog jag, Tova och barnen in och bowlade lite och åt sedan på Mcdonalds. Trevlig dag :) Åkte hem igen och lämnade barnen vid 6 tiden och när min värdmamma kom hem så drog jag och Tova iväg och shoppade lite på rean! Jag kom hem med en kjol och ett par shorts som kostade £1 styck! hahaha galet billigt på Primarks rea. Handlade även strumpbyxor, en ring och en klänning, bra och fina köp gjorde jag! När vi hade shoppat klart drog vi till vårt älskade TGI Fridays och käkade middag, mums! Nu är jag hemma och är så satans trött så jag tror jag ska lägga mig och sova redan, även om jag inte jobbar imorgon! Hörs då, lägger upp bilder på köpen imorgon :) Puss Puss!




Kommentarer
tova

helt underbart att se dig igen min kära!!! <3

2011-01-07 @ 16:01:08
URL: http://mesolga.devote.se
annasara

hej, hur mycket är en pund i svenska kronor? :)

2011-01-09 @ 18:34:13
URL: http://narlivetlekermest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0