la ferme

Jag och Sam har en paus just nu från hans projekt i franska som ska vara klart nästa vecka. Vi gör en bondgård med massa djur som han ska skriva ut vad dem heter på franska, det är rätt roligt faktiskt men drygt med allt pillande!

Något annat som är drygt är att det SNÖAR!!! inte mycket dock, det lägger sig inte ens, men ändå! Hallå? Igår gick jag runt i min skinnjacka, shorts (dock med strumpbyxor under) och solbrillor. Vill inte ha mer snö nu!! Får hoppas att min vinterjacka jag fick i present skickas hit snart då av syrran..


Nej, nu är det en cigg som gäller och sedan fortsätta med projektet innan vi ska hämta Hannah från skolan! Kanske tar vi och ser en film när de kommer hem, Saskia var här förut och lämnade tillbaka alla filmer hon hade lånat av mig förra veckan haha :)




mina småskitar :)


Kommentarer
Anonym

Vilket fint kort!! :D

2011-01-30 @ 12:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0