lördagskväll

Hela denna helgen har bestått av jobb (kväll), igår var jag barnvakt åt en annan familj och det gick hur bra som helst, förutom att jag råkade sätta igång hus-alarmet inte bara en gång, utan två gånger! Sket nästan på mig båda gångerna. Ikväll har jag nattat ungarna och för första gången skällt på Hannah för att hon betett sig illa och kvidit som en bebis så fort hon inte får sin vilja igenom. Efter 5 minuter av surande så var hon samma glada Hannah igen!

När ungarna till slut somnat så la jag mig på soffan här nere och satte igång Harry Potter and the deathly hallows part 1, aaah den är så bra! Till den avnjöt jag chips, svensk dip, gurkstavar och coca cola. Helt okej lördag! Nu, dags för sängen, är hemskt trött!




Kommentarer
Maria

svar: haha! Men det ar ju lite svart att inte skriva om de personerna man bor med..:) diggar min vardmamma rejalt! :)

2011-01-30 @ 06:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0