malaysia!!

Okej, jag hatar min värdfamilj lite just nu. I augusti ska dem till Malaysia i 2 veckor för att hälsa på min värdmammas syster som bor där. Jag är så avundsjuk! Men detta innebär att jag är ledig i 2 veckor (jag följer inte med eftersom att det är för dyrt och jag klandrar dem inte, jag har inte råd med en egen biljett liksom!). Jag vet inte vad jag ska göra dessa två veckor, men jag funderar på att antingen campa i Frankrike, hälsa på Gisela i Barcelona, åka till Skottland (Edinburgh festivalen) eller åka någon annanstans. Vill ju inte sitta här i huset i två veckor bara, kanske semestrar jag i en vecka och sen chillar en vecka här! Aja, vi får väl se, är mer än ett halvår kvar!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0