min & tovas maskeradfest

Okej, här kommer lite mer ingående om våran fest som ägde rum i lördags! :)

Tova & Saskia kom hem till mig redan på dagen för att göra oss i ordning tillsammans. Vi ockuperade Hannahs rum och ett par timmar senare fick jag bege mig ut, halvt tillfixad, för att möta upp Alex och hämta Gisela. När de väl var här gjorde jag mig klar helt och sedan åt vi pizza och drack vin/alkoläsk. Runt 9 tiden tog vi alla tåget in till Wimbledon med destination Sia bar! Vi mötte upp Sofia och sen började kvällen!

På Sia bar fick jag gratis shottar i baren eftersom att jag fyllde år! Jag fick en "birthday-shot" som jag först inte vågade dricka eftersom att jag inte visste vad som var i den, men tillslut drack jag den ändå! Det var sambuca, tequila och tabasco haha, den var faktiskt god! Fick sedan gratis tequila av dem också. Craaazy. Vid 11 tiden begav vi oss mot south wimbledon för att ta tunnelbanan in till London och Old Street. Gisela underhöll hela vår vagn på vägen dit genom att sjunga och dansa (jag spelade musik med hennes rekvisita för Esmeralda).

Väl framme på Motherbar var där sjuuuuuuuuuuukt mycket folk men fyfan vad roligt vi hade det! Kvällen avslutades vid 3 tiden då Tovas mobil, kort osv stals ur hennes väska, mindre roligt.. Efter det åkte vi hem och Gisela sov över hos mig :)





Kommentarer
myran larsson

mer bilder tack :)

2011-01-26 @ 10:34:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0