Min värdmamma är bäst!

Hej hopp!
Vill först och främst meddela att jag idag INTE sovit middag :) Stolt tjej! Jag har umgåtts med min värdmamma lite som är hemma från jobb idag (istället för igår då hon jobbade). Vi var nyss och storhandlade och vet ni vad jag fick? Ett flak coca cola (15 burkar) och ben&jerrys!!! (Egentligen så var det hon som tog det åt mig för hon vet att jag gillar det haha, hon tvingade även på mig coleslaw och försökte sig på med mozarella men där sa jag stopp :P

Inatt kommer jag att sova gott, främst för att jag inte tagit nap idag men också för att jag bara sov 2 timmar inatt.. Somnade runt 5 tiden skulle jag tro, kände mig så himla illamående och kunde inte somna. Men idag mår jag bra, dödligt trött bara! Men får göra saker för att hålla mig vaken tills ungarna kommer hem, så nu ska jag locka mitt hår, sen fila naglarna och till sist ringa Tova!


jag för 4 sek sedan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0