ny dag, nya tag

Godmorgon på er!
Jag har nyss kommit hem efter att ha lämnat Hannah på skolan, vi gick idag istället för att köra och det var verkligen skönt! Där fick jag min dagliga promenad haha. Sitter just nu i min säng och ska spela Super Mario! Jag tog upp Wii:t på mitt rum igårkväll och spelade i flera timmar, vilket resulterade i att jag försov mig imorse, men det var lugnt, jag var ändå den som vaknade först haha, alla hade försovit sig!

Tisdagar brukar egentligen Sally vara hemma från jobb, men idag var hon tvungen att jobba ändå så jag är själv. Jag kan inte gå och lägga mig igen eftersom vi väntar på ett paket som är mycket viktigt (Andys present till Sally som snart fyller år) så jag måste hålla mig uppe. Det gör jag genom att spela lite och kolla på tv, skiftar liksom.

Nej massa babbel blir det bara nu, så vi hörs av senare igen! Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0