nya tavlor




Tre nya tavlor jag målat, de ska upp på väggen här snarast!
Jag vet att jag lovat att ta bilder på huset/mitt rum, men jag tänkte att det är bättre att vänta tills mitt rum är iordning. Just nu har jag bara provisoriska möbler, eftersom att min värdfamilj inte hann göra iordning det åt mig innan jag kom, då jag kom 2 månader tidigare än planerat. Men nästa vecka som sagt, då blir det Ikea + foton på huset! Promise :)

Vad tycker ni om tavlorna? De ska hänga bredvid varandra såklart.


Kommentarer
halmstadfrida

men shit ofta har du gjort dom själv :OO skit coola ju.

2011-01-14 @ 22:30:56
Cassandra ♥

snygga! :)

2011-01-17 @ 13:26:36
URL: http://cebee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0