planering, planering, planering

Sitter med min värdmamma just nu och fyller i massa papper till min bank (eller hon gör det och jag tittar på och signerar där det behövs haha). Har just gått igenom alla datum jag behöver vara barnvakt, vilket inte var många. Förutom loven de har så är det bara 2 kvällar de behöver mig, förutom den helgen då jag ska vara barnvakt ett helt dygn!! Aja, hon har även kontaktat alla sina vänner som har barn ifall de behöver barnvakt någongång och har redan fått svar från 2 stycken som behöver haha, så lite extra cash kommer rulla in! När vi är klara med bankgrejerna ska jag gå och lägga mig i badet innan det är dags för ungarna att göra sig redo för sängen!

Vi hörs senare igen :) Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0