Sinnes!

Haha, efter att jag ätit frukost så städade jag mitt rum och rensade och skit. Efter det satte jag mig och läste massa bloggar osv och sedan var klockan 12.30. Jag tänkte ta en liten powernap till 14-tiden ungefär. 15.45 vaknar jag och springer upp i panik! Skulle hämtat Hannah 15.30 och exakt när jag sätter mig i bilen ringer Sally och jag svarar "I'm on my way!!!!". Hon bara skrattade men fasen vad panik jag hade! Hann iallafall i tid till Sams skola, han slutar 16.00, så fatta hur fort jag körde haha. Ahh, hatar att va sen!

(Hannahs mormor jobbar på skolan så hon väntade hos henne, så ni inte tror att hon stod ensam utanför och väntade eller något haha)

Nu spelar ungarna datorspel/ ipod spel och jag ska ut och ta en cigg innan jag börjar med maten. Ikväll ska jag träffa Vicky, wiie, I've missed Canada <3



Vicky, jag och min dubbelhaka <3


Kommentarer
Adelinë

Frågestund på bloggen in och fråga något :)

Btw : riktigt fin blogg kram!

2011-01-14 @ 10:59:45
URL: http://aniledaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0