sleepyhead

Usch nu är jag väldigt trött! Igår somnade jag vid 18.00, haha. Vid 19.00 väckte Sally + barnen mig och jag trodde att jag hade försovit mig!! Men när de frågade om de fick se simpsons i mitt rum så förstod jag att det var kväll, inte morgon. Jag somnade dock om diiiiiirekt och sov ända till 06.00 imorse haha, gaaalet länge! Så ni kan förstå att jag är trött nu, eftersom jag varit uppe sen 07.00 och inte har tagit en nap på heeela dagen (fick åka och hämta Sam på skolan vid 1 eftersom att han gått och blivit sjuk stackarn = heeeel dag imorgon...)

Jag har iallafall inte kunnat sova förrän nu eftersom jag har kämpat mig till värld 8 på super mario bros (samtidigt som jag mumsade i mig mini vegetariska vårrullar, mums), men finally är jag där! woho, fortsätter imorgon när jag vaknar för nu blir det en efterlängtad dejt med kudden!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0