söndagen den 30 januari

Gårdagen bestod av lite umgänge med Tova, vi bestämde oss för att dra och äta middag på IKEA. Samma minut vi kom dit så stängde stället, bummer! Vi hann iallafall in i matshopen och fick handlat lite nya delicatobollar och choklad, muuuuuuuuuuuuums!

Vi skippade middagen eftersom att ingen av oss var direkt hungriga, istället körde vi hem igen med ett stopp på vägen för att inhandla gurka och gräddfil. Lämnade av Tova gjorde jag och körde sedan hem. Chillade lite, lagade middag och tog med mig dip+gurka upp på mitt rum bara för att.. somna framför tv:n 20.20!!! Haha, så fail! Vaknade imorse och såg att min dip + gurkorna var alldeles torra och äckliga, buh! Aja, fick en lång natts sömn och det var skönt! Nu ska jag glo lite på How I met your mother!


Gårdagens (suddiga) outfit




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0