Zzz..

Trött tjej, javisst! Jag vaknade klockan 6 av att jag var tvungen att springa på toa, sinnessjukt kissnödig (intressant va?)! Efter det gick jag och la mig igen och vaknade när Hannah kom in och väckte mig vid 8, haha. Jag och Sam fick sovmorgon idag, han för att han är "sjuk" (han var sjuk igår, är hur frisk som helst idag..) och jag för att jag jobbar heeela dagen idag. Just nu sitter han och gör korsord(?) och jag ska ut i trädgården för en morgoncigg. Senare ska vi iväg och handla A3 papper, till Sams fransk-arbete, det är allt vi har på listan idag!


WOW! hittade en bild på mitt rum jag hade när jag var au pair i USA. mycket större än det jag har här i England, men Gud så fult! Inte ett dugg personligt eller fint, som det är här :) Jag älskade dock sängen jag hade där, sååå stor och skön :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0