change of plans

Igår jobbade jag 13 timmar i sträck, så en lugn biokväll tillsammans med Francesca stod på schemat. Vi möttes upp i Kingston, bara för att bestämma oss för att det var för fint väder för att gå på bio. Istället skulle vi ta vars en drink nere vid themsen. Ja, ni kan ju föreställa er hur detta slutade.. Jag kom hem 5 imorse, väldigt rund om fötterna. Klockan 8 ringde alarmet, dags att jobba. Min värdmamma jobbar inte på fredagar så allt jag behövde göra var att ha koll på Hannah på morgonen medan hon körde Sam till skolan. Hannah sov fortfarande och Sally & Sam hade redan kört iväg, så jag la mig på soffan. Slocknade direkt, min värdmamma väckte mig vid 9, skrattandes ropade hon till Hannah: "I found her, she's sleeping on the sofa!". Hahah, de hade letat efter mig. Aja, tillbaka till sängen blev det, blev väckt igen klockan 2 och nu "jobbar" jag i 2 timmar. Sally är på Sams cricket game och Hannah sitter i sitt rum och läser en väääldigt tjock bok! Och jag? Jag sitter mest och är bakfull!


bilder kommer när jag fått tag på några.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0