London Underground

Jag har alltid älskat Londons tunnelbana, det går snabbt och smidigt och tågen går varannan minut. Men idag, idag HATAR jag London Underground. Klockan 10 lämnade jag mr saxobeats (fint smeknamn från mig) hus i NW London och klockan ETT var jag framme i Wimbledon! Tre timmar tog det mig, eftersom att hela tunnelbanesystemet var nere. Fick ta ersättningsbussar runt hela London. Men tillslut kom jag fram till Saskia och sedan stekte vi i hennes trädgård i ett par timmar, så nu är jag röd och fin om kinderna och har fått fina linjer efter mina shorts. Eh, hehe.





Kommentarer
Emilia

Hej Sabrina



Jag har mailat dig för ett tag sen och så om au pair i London. jag vet inte fall du sett det eller inte, skulle bli väldigt glad om jag fick svar iaf :)



Kram

2011-06-05 @ 18:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0