1 månads lov

Hej på er!

Idag började Sams påsklov, som varar i en månad.. Dock är det inte såhär varje år utan nu är det så länge eftersom att prins William och hans Kate ska gifta sig den 29e april! På grund av det kungliga bröllopet så har alla i England ledigt i några dagar. Kul för alla utom oss Au Pairer som då får jobba lite extra! Hannah har skola hela nästa vecka också innan hon blir ledig, så hittills har jag bara hand om Sam på dagarna!

Just nu kollar han på tv och jag sitter här, ska strax hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning. Ska se ifall jag kan lämna av honom hos hans mormor & morfar så jag kan köra hem till Tova en sväng, hon åker ju idag, snyft!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0