Åh nej!

Sedan igår kväll har jag haft ont i min ena framtand. Imorse var jag tvungen att kolla vad som stod till med den egentligen, så in med en sked i truten och titta. Till min fasa insåg jag att jag har ett hål! Men inte i den framtanden, utan i den andra!!! Måste fixa det när jag är tillbaka i Sverige för här i England är det (om möjligt..) mycket dyrare att gå till tandläkaren. Fy vad jobbigt. Och jag vet fortfarande inte vad som är fel på den andra framtanden..

En sak som jag däremot vet, är att det är nu slut på chips, godis och läsk. Stackars tänder!

 

 

Nu ska jag hoppa i andra kläder och promenera bort till Hannahs skola, måste ju hämta/lämna henne till fots nu innan vi får hem nya bilen. Jag klagar inte, jag behöver motion. Dessutom är det skönt att jag slipper köra och hämta Sam hela denna veckan :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0