Är jag blondare än blondast?

Kanske är det för att jag snart bott här i 6 månader, kanske är det för att vi aldrig har umgåtts privat, men hur i helvete kan jag ha missat att jag faktiskt känner en Big Brother deltagare? Jag och Sara har ju jobbat ihop i nästan ett år på Big Bowl i Malmö (Jag som DJ och hon som bartender), vi skålade t.o.m in 2011 tillsammas! Varje program har jag suttit och känt igen henne, men jag har hela tiden tänkt att det är för att hon är så lik Malin Åkerman men nej nu slog det mig! Det är för fan Sara, min arbetskamrat hemma i Sverige!!! Sjukt stolt tjej, som nu håller alla sina tummar och tår för att hon tar hem hela skiten!





Kommentarer
Anonym

Haha, häftigt!

2011-03-29 @ 07:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0