blogg.se suger

Fan vad irriterad jag varit halva dagen på blogg.se. Har ju filat på en design åt Daniel, men blogg.se har bestämt sig för att lägga av hela tiden när jag hållt på med den, vilket innebär att det tagit dubbelt så lång tid! Dessutom har jag inte kunnat blogga normalt idag heller pga att servern varit nere.

Nu är jag iallafall barnvakt, Hannah har en kompis här på playdate och de leker allihopa nu. Måste snart säga åt Sam att sluta leka så han kan göra sin läxa, fy vad taskig jag känner mig!

Imorgon är det St Patricks Day!!!! (Irlands nationalday). Det ska firas tillsammans med mina spanska tjejer på Barcadia! Det kommer bli sjukt roligt och jag är ledig på fredag så fan vad det ska röjas :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0