finally.

Kidsen är i säng och så även jag, ska alldeles strax stänga ner datorn och se på något avsnitt av the big bang theory innan jag somnar. Något som var extra bra med att jag fick TBBT av Milla igår är att jag kunde radera hela säsong 1 från datorn haha. Har alla säsonger av TBBT och How I met your mother på datorn nämligen. Så nu har jag lite extra minne då.

Imorgon är det helg och jag har inget alls planerat, förutom en filmdejt med Saskia någon av dagarna. Hoppas på imorgon! Nej, nu orkar jag tyvärr inte skriva mer. Kvittar väl om jag ens gör det, ni ca 110 läsare är dåliga på att kommentera som vanligt! Dåligt med kommentarer = dåligt med blogginlägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0