frukost i england?

Ni har säkert hört talas om en typisk engelsk frukost? Det innehåller stekt ägg, bacon, baked beans, grillad tomat, toast och korv (engelska sausages). Detta äter varken jag eller min värdfamilj, min gamla värdfamilj åt det på helger bara. Här i min nya värdfamilj äter dem toast eller flingor på morgonen. Min värdmamma äter müsli och jag, jag äter ingenting! Har aldrig varit så himla haj på frukost direkt när jag vaknar, förutom när jag sovit ut riktigt ordentligt och är hungrig bara. Dock har jag hittat något här nu som jag verkligen tycker är gott, som jag äter på morgonen som frukost. Det heter Shredded Wheat. Som ni hör på namnet så är det bunden vete. Supergott i mjölk med sylt och lite lite socker (man får två delar i varje påse). Såhär ser det ut, och det är nog det enda jag kan äta direkt på morgonen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0