fullt upp!

Ledsen läsare, men bloggen kommer att vara riktigt tråkig fram tills på tisdag då min syster åker hem igen. Idag har vi varit inne i London på sightseeing, när vi gick genom Green Park så kom en ekorre fram och åt ur våra händer, fick en superfin bild av det som ni får se när jag lagt in alla på datorn! Jag ska strax hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning fort som fan. drar sen till syrrans hotell och förfestar innan vi drar till Jalouse ikväll, blev det istället för club Merah. Nu ska vi se om vi har råd med 300 000 kronors champagnen... De rika dem kan!


Puss, ni är bäst! (ps. veckans frågor som vanligtvis svaras på fredagar kör jag på tisdag istället!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0