God morgon på er

Här har man varit vaken i 2 timmar redan, riktigt skönt! Dock har det inte varit så skönt att ha vaknat varje timme sedan klockan 03.00.. Somnade ju så tidigt igårkväll så jag har vaknat upp heeela tiden denna morgon. Vid 9 tyckte jag det var okej att gå upp, men innan dess var det bara jobbigt att vakna och se att klockan inte var mer än 06.00, 07.00 etc..

Nu ska jag strax klä på mig och göra mig iordning. Ska möta Tova i Wimbledon vid 12 tiden, sedan ska vi in till London för att gå på museum, Tate Modern (bestämmer jag just nu, Tova får hållas och inse att det är dit vi ska haha). Sedan kanske vi tar oss en sväng till Brick Lane eller någon annan mysig marknad! Vi får se helt enkelt.

Detta innebär ju att det kommer vara dåligt med blogginlägg under dagen, men att ni kommer få se hemskt mycket bilder ikväll! Så, win-win situation!



Oktober 2010


Kommentarer
Mymy

Har du fixat håret ännu? Du skrev att du skulle det.... Isåfall kan du ju vara snäll och lägga upp en bild så man får se det :)

2011-03-06 @ 12:05:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0